Foto Album

Klik hier om films te kijken van Chauffeursvereniging Flakkee

JL  Mijnders  Melissant       VF-29-YP      Volvo  F-12  Gltr JL  Mijnders  Melissant       VD-91-GR    Volvo  F-12  Gltr JL Mijnders  Melissant  BP-59-ZY  Volvo FL 10 JL Mijnders  Melissant  BL-15-PL  Volvo  F-12  Gltr JL Mijnders  Melissant  BL-96-TX   Volvo  F-12  Gltr JL  Mijnders  Melissant      VD-36-XX     Volvo  F-12  Gltr JL  Mijnders  Melissant  BS-23-XF  Volvo  F-12 CB  Mijnders  Melissant  52-65-XB  Volvo  F-88 JL  Mijders  Melissant  BJ-97-JF  Volvo  F-12  Gltr JL  Mijnders  Melissant       VN-90-DF      Volvo  F-16  Gltr JL  Mijnders  Melissant       69-RB-86      Volvo  F-10 JL  Mijnders  Melissant      BJ-26-DX     Volvo  F-12 JL  Mijnders  Melissant       VV-07-YF      Volvo  F-12 JL  Mijnders  Melissant       VF-29-YP      Volvo  F-12  Gltr JL  Mijnders  Melissant       VD-91-GR    Volvo  F-12  Gltr JL  Mijnders  Melissant       VJ-97-KK      Volvo  F-12  Gltr JL Mijnders  Melissant  BL-15-PL  Volvo  F-12  Gltr JL Mijnders  Melissant  BP-59-ZY  Volvo FL 10 JL Mijnders  Melissant  BL-96-TX   Volvo  F-12  Gltr JL. Mijnders  Melissant   BH-LV-59  Volvo  FH 12    Gltr JL. Mijnders  Melissant   BG-GN-77  Volvo  FH 12-420    Gltr JL.Mijnders Melissant  BB-TJ-42   DAF 95XF-380  Super Spacecab JL. Mijnders  Melissant   BG-BB-59  Volvo  FH 12    Gltr   Maersk
« 2 van 2 »