Chauffeursnieuws

Demo Dag 2019

De Chauffeursvereniging Flakkee Demo Dag 2019

Op deze dag bieden we onze leden de mogelijkheid om een indruk op te doen van het rijden met de nieuwste modellen van de hedendaagse truckmerken DAF, MAN, Mercedes-Benz, Renault, Scania en Volvo en Iveco.

De ontwikkeling staat niet stil; bijna jaarlijks worden er interessante nieuwe technieken geïntroduceerd die het rijden eenvoudiger maken.

Dus wilt u vrijblijvend toch eens weten hoe zo’n auto van een ‘ander’ merk nou rijdt? Benieuwd naar de nieuwste technische snufjes? Of wilt u gewoon een gezellige middag beleven met de mogelijkheid een stukje te sturen? Reserveer dan een plekje in uw agenda! (Klik hier om nog meer evenementen te bekijken)

Momenteel staat deze dag gepland op zaterdag 12/19 oktober, op de locatie Visafslag Stellendam / United Fish Auctions.

Advies: houd onze website en onze Facebook pagina goed in de gaten voor de definitieve locatie en het definitieve tijdstip!

Vanuit de vereniging en namens de deelnemende truckmerken:

Graag tot ziens aanstaande 12/19 oktober 2019!

Vernieuwde site

Dit is het eerste nieuwsbericht op de vernieuwde site van Chauffeursvereniging Flakkee.
Door de nieuwe opzet kun je ons beter volgen Smartphone, tablet en PC. De site zal zich afstemmen op het apparaat waarmee je onze site bezoekt.

Via deze weg en socialmedia sites hopen wij u nog beter te voorzien van informatie.

heel veel plezier bij www.chauffeursverenigingflakkee.nl