Demo Dag 2017

De Chauffeursvereniging Flakkee Demo Dag 2017

Op deze dag bieden we onze leden de mogelijkheid om een indruk op te doen van het rijden met de nieuwste modellen van de hedendaagse truckmerken DAF, MAN, Mercedes-Benz, Renault, Scania en Volvo.

De ontwikkeling staat niet stil; bijna jaarlijks worden er interessante nieuwe technieken geïntroduceerd die het rijden eenvoudiger maken. Vorig jaar hadden we zelfs een primeur te gast in de vorm van de Scania Next Generation.

Dus wilt u vrijblijvend toch eens weten hoe zo’n auto van een ‘ander’ merk nou rijdt? Benieuwd naar de nieuwste technische snufjes? Of wilt u gewoon een gezellige middag beleven met de mogelijkheid een stukje te sturen? Reserveer dan een plekje in uw agenda! (Klik hier om nog meer evenementen te bekijken)

Momenteel staat deze dag gepland op zaterdag 7 oktober, op de locatie Visafslag Stellendam / United Fish Auctions.

Advies: houd onze website en onze Facebook pagina goed in de gaten voor de definitieve locatie en het definitieve tijdstip!

Vanuit de vereniging en namens de deelnemende truckmerken:

Graag tot ziens aanstaande 7 oktober!

Volg ons en like ons